8 ترفند استایلی که لباس ساده تان را شیک تر نشان می دهند!

8 ترفند استایلی که لباس ساده تان را شیک تر نشان می دهند!

برای داشتن یک استایل شیک و ساده نیازی به صرف پول های زیاد یا حتی استفاده از ترندترین لباس ها نیست. سعی کنید با پوشیدن لباس های مختلف د رنهایت استایلی را که به اندامتان می‌آید را انتخاب کنید و در بیشتر مواقع از آن بهره ببرید. البته دقت داشته باشید که استایل هر فص با فصل دیگر متفاوت است. بعضی از لباس ها هرگ از مد نمی‌افتند و شما به راحتی می‌توانید از آن ها استفاده کنید.

در این مطلب قصد داریم چند ترفند برای شیک تر نشان دادن استایلتان را به شما معرفی کنید:

1-استفاده از تی‌شرت سفید

هر خانم یا آقایی باید یک تی‌شرت سفید در کمدش داشته‌باشد. تی‌شرت سفید همیشه مورد نیاز بوده است و با لباس های زیادی ست می‌شود. شما می‌توانید آن را همراه یک شلوار جین بپوشید و آن را داخل شلوار یا بیرون از شلوار شلوار قرار دهید. از یک جفت کفش سفید برای کامل کردن استایلتان استفاده‌کنید.کسانی که به استایل مینیمال علاقه دارند، تی شرت سفید یک گزینه عالی برای استایلی ساده و شیک است.

2-یقه را کمی باز بگذارید

یکی از راه های خوب برای زنانه و ظریف نشان دادن استایلتان این است که مقداری از یقه پیراهن دکمه دار را باز بکنیم. فقط یک تا دو دکمه را باز کنید. از یک گردنبند ظریف استفاده کنید و پیراهن  را در داخل شلوار یا دامن خود بگذارید.

3-از استایل چند لایه استفاده کنید

یکی از بهترین ترفند ها برای افراد لاغر و استخوانی، استفاده از استایل چند لایه است. به طوری که شما می‌توانید از یک تی‌شرت، دورس یا وست و یک پالتو یا کت استفاده کنید و آن ها را به ترتیب و روی هم بپوشید. این کار علاوه بر اینکه لاغر اندام بودنتان را زیاد نشان نمی‎دهد، باعث ایجاد یک استایل شیک و گرم در فصول سرد می‌باشد.

4-استایل تک رنگ

استایل های تک رنگ ممکن است کمی ریسکی باشند ولی ارزش امتحان کردن را دارد. پوشیدن لباس های کامل سفید یا کرمی می‌تواند شما را در کانون توحه قرار دهد. مهم نیست که لباس های شما چقدر ساده یا ارزان باشند،  پوسیدن لباس های سفید بلافاصله یک استایل مرتب و خانمانه به شما می‌دهد.

5-استفاده از کفش های نوک تیز

برای داشتن استایل شیک لازم به داشتن یک کمد پر از کفش ندارید. کفش های نوک تیز گزینه مناسبی برای داشتن یک استایل شیک هستند. این کفش ها به اندام و پاها فرم خاصی می‌دهند و مناسب محیط کاری و مهمومنی ها است.

6-به جزئیات دقت کنید

یکی از نکته ها برای داشتن یک استایل شیک توجه به جزئیاتی است که در شیک بودن کلی استایل تاثیر دارد. تا کردن شلوار همراه با کفش اسپرت یا تا کردن آستین پیراهن و کت می‌تواند در مرتب و خاص بودن استایل شما بسیار موثر باشد.

7-لباس های هماهنگ باهم را انتخاب کنید

برای داشتن یک استایل شیک باید با هماهنگی لباس ها را بپوشید. برای مثال نباید هر کفشی را با هر شلواری بپوشید. سعی کنید همراه با پوشیدن کفش های کالج از شلوار پارچه ای یا جین کمی بالاتر از ساق با استفاده کنید. شلوار بلند ظرافت پاهایتان را پنهان می‌کند.

8-استفاده از زیورآلات

استفاده از زیورآلات استایل شما را از سادگی زیاد درمی‌آورد و باعث روح بخشیدن به آن می‌شود. ساعت یا زیورآلات طلایی رنگ یک استایل شیک و کلاسیک را ایجاد می‌کند. هنگام استفاده از لباس های کاملا یکرنگ می‌توانید از یک جفت گوشواره ی کارشده و بزرگ برای شیک نشان دادن استایلتان استفاده کنید.

کلام آخر

هنگام خرید کردن لباس لباس هایی را در اولویت قرار دهید که ساده هستند و استایل شیکی را به شما می‌دهند. لباس هایی که شاید هر روز ازآن ها استفاده کنید. فراموش نکنید سلیقه شما بسیار مهم است و شما آزادانه می‌توانید لباس های مورد علاقه تان را بپوشید. اما خوش استایل بودن یکی از معیار های زیبایی است که باید سعی کنیم آن را رعایت کنیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا