8 سلبریتی که بعد طلاق دنبال شریک عاطفی شبیه عشق سابق هستند

8 سلبریتی که بعد طلاق دنبال شریک عاطفی شبیه عشق سابق هستند

این یک پدیده رایج در حوزه روابط است که افراد اغلب خود را به طرف شرکای مشترک می بینند که ویژگی های خاصی دارند. گاهی اوقات افراد ناخودآگاه به سمت یک تیپ آشنا گرایش پیدا می‌کنند. چه از نظر ویژگی های ظاهری، فیزیکی، و حتی علایق.  این یک یادآوری است که ترجیحات و تجربیات گذشته ما می‌تواند نقشی ظریف و در عین حال تاثیرگذار در شکل دادن به پویایی ارتباطات عاشقانه ما داشته باشد و در افرادی که انتخاب می‌کنیم احساس تداوم ایجاد کنیم.این یک پدیده رایج در حوضه روابط است که افراد اغلب خود را به طرف شرکای مشترک می بینند که ویژگی های خاصی دارند. گاهی اوقات افراد ناخودآگاه به سمت یک تیپ آشنا گرایش پیدا می‌کنند

در ادامه این مطلب با برخی از این سلبریتی ها آشنا خواهیم شد:اینس دی راموت طراح جواهرات، با بازیگر برنده اسکار برد پیت رابطه عاشقانه دارد. رابطه آن ها اولین بار در نوامبر 2022 آشکار شد. منابع فاش کردند که این زوج از چند ماه قبل باهم قرار می‌گذاشتند.

ایتس دی رامون

اینس دی راموت طراح جواهرات، با بازیگر برنده اسکار برد پیت رابطه عاشقانه دارد. رابطه آن ها اولین بار در نوامبر 2022 آشکار شد. منابع فاش کردند که این زوج از چند ماه قبل باهم قرار می‌گذاشتند. این زوج در اولین اکران فیلم پیت بابیلون با هم شرکت کردند. اینس قبل از ارتباطش با پیت، با پل وسلی، بازیگر معروف سریال خاطرات خون آشام، ازدواج کرد. این زوج پس از 3 سال زندگی مشترک در سپتامبر 2022 از هم جدا شدند.برد پیت پس از طلاقش از انجلینا جولی، رابطه عاشقانه خود را با زنی که شباهت زیادی به همسر سابق او دارد، شروع کرد. شباهاتی مثل هیکل باریک، وهای تیره و لب های پر. خبر ارسال گل برای اینس دی رامون توسط برد پیت به مناسبت والنتاین، باعث آشکار شدن این رابطه  شد.

برد پیت

برد پیت پس از طلاقش از آنجلینا جولی، رابطه عاشقانه خود را با زنی که شباهت زیادی به همسر سابق او دارد، شروع کرد. شباهاتی مثل هیکل باریک، وهای تیره و لب های پر. خبر ارسال گل برای اینس دی رامون توسط برد پیت به مناسبت والنتاین، باعث آشکار شدن این رابطه  شد. در حالیکه برد پیت پیچیدگی های طلاق خود از آنجلینا را دنبال می کند، اینس به ستون حمایتی تبدیل شده و با بسیاری از فرزندانش ملاقات کرده که نشان دهنده عمق و جدیت رابطه ان ها است.

بیانکا

بیانکا که اغلب از او به عنوان همسر کانیه وست،خواننده سابق رپ یاد می شود، شباهت زیادی به کیم کارداشیان دارد. این شباهت نه تنها از لحاظ ظاهری است.در تاریخچه آشنایی تیلور سویفت، دوران کوتاه و در عین حال خاطره انگیز هیلدستون تاثیر ماندگاری به جا گذاشت. در این دوره تیلور با بازیگر معروف تام هیلدستون برای اولین بار در تابستان 2016 برای چند ماه با هم روابط عاشقانه داشتند.

تیلور سویفت

در تاریخچه آشنایی تیلور سویفت، دوران کوتاه و در عین حال خاطره انگیز هیلدستون تاثیر ماندگاری به جا گذاشت. در این دوره تیلور با بازیگر معروف تام هیلدستون برای اولین بار در تابستان 2016 برای چند ماه با هم روابط عاشقانه داشتند. اگرچه این رابطه تمام شد، ولی یک مرحله جدید برای انتقال سویفت به مرحله دیگر و رابطه دیگر با دوست پسر بعدی شد. شباهت عجیبی بین تام هیدلستون و دوست پسر سویفت، یعنی آلوین وجود دارد. ویژگی هایی هستند که آن ها را متمایز می کند اما توجه عموم را به خود جلب کرده و به روایت جذاب زندگی عاشقانه تیلور سویفت کمک کرده.در حوضه روابط سلبریتی ها مشخص شد که ویکند علاقه خاصی به دخترانی با ظاهری جذاب و فریبنده و موی سیاه دارد. این مورد در دوران فراربا خواننده معروف سلنا گومز مشخص شد که درام های زیادی را برانگیخت.

ویکند

در حوضه روابط سلبریتی ها مشخص شد که ویکند علاقه خاصی به دخترانی با ظاهری جذاب و فریبنده و موی سیاه دارد. این مورد در دوران قرار با خواننده معروف سلنا گومز مشخص شد که درام های زیادی را برانگیخت. ستاره سابق کانال دیزنی، و دوست موزیکال او ویکند، زمانی که خواستند دوس دختر سلبقش بلا حدید را انفالو کنند، موج جدیدی از شایعات را درست کردند. البته خبر های اخیر حاکی از آرام بودن وضعیت است زیرا بلاحدید به عکس جدید سلنا گومز واکنش نشان داد.آدام الوین رهبر گروه Maroon5، همانطور که در گزارش ها تایید شده، مدل ها را ترجیح می دهد. آدام پس از آنکه از دوست خود و مدل ویکتوریا سکرت، آن والیستینا جدا شد، پس از دوماه در حال بوسیدن بهاتی پرینسلو توسط رسانه ها شکار شد.

آدام الوین

آدام الوین رهبر گروه Maroon5، همانطور که در گزارش ها تایید شده، مدل ها را ترجیح می دهد. آدام پس از آنکه از دوست خود و مدل ویکتوریا سکرت،آن والیستینا جدا شد، پس از دوماه در حال بوسیدن بهاتی پرینسلو توسط رسانه ها شکار شد. رابطه عاشقانه آن ها به طور رسمی در 2012 آغاز شد. پس از مدت کوتاهی در ماه مه 2013 از هم جدا شدند ولی ارتباط غیر قابل انکار آن ها باعث ازدواج این زوج در جولای 2014 شد.مایلی سایرس در طوا زندگی حرفه ایش سوژه بسیاری از روابط عاشقانه بوده که برجسته ترین آن ها رابطه دائمی با لیام همسورث است

مایلی سایرس

سایرس در طول زندگی حرفه ایش سوژه بسیاری از روابط عاشقانه بوده که برجسته ترین آن ها رابطه دائمی با لیام همسورث است. آن ها که در سال 2018 به طور رسمی با هم ازدواج کردند، کمتر از یک سال به صورت دوستانه از هم جدا شدند. روابط عاشقانه دیگری در طول دوره خاموش این زوج کشف شد که یکی از آن ها رابطه مایلی با پاتریک شوارتزنگر، پسر آرنولد شوارتزنگر و ماریا شرایور بود.رایان گاسلینگ و بلیک لایولی برای اولین بار در سال 2010 به عنوان یک زوج بالقوه توجه مردم را به خود جلب کردند. درست زمانیکه لایولی رابطه طولانی مدت خود را با پن بادگلی پایان داد، با رایان در یک بستنی فروشی در دیزنی لند دیده شدند.

بلیک لاویلی

رایان گاسلینگ و بلیک لایولی برای اولین بار در سال 2010 به عنوان یک زوج بالقوه توجه مردم را به خود جلب کردند. درست زمانیکه لایولی رابطه طولانی مدت خود را با پن بادگلی پایان داد، با رایان در یک بستنی فروشی در دیزنی لند دیده شدند. البته نماینده لایولی به سرعت شایعات را تکذیب کرد اما این زوج بار دیگر در جشن فیلم والنتاین آبی باهم دیده شدند. تا کنون نیز برای همه چالش برانگیز بوده که رایان گاسلینگ را با هرکس غیر از شریک زندگی اش اوا مندز تصور کنند.

کلام آخر

انتخاب افرادی که شباهت زیادی به شریک قبلی زندگی دارد کاملا طبیعی است. به خصوص زمانکیه بلافتصله بعد از روابط عاشقانه، وارد روابط دیگری شویم. مغز ما تمامی خصوصیات فرد را در خود ذخیره می کند و به صورت ناخودآگه باعث می شود جذب افرادی شویم که به کسانی که با آن ها خاطرات خوب داشتیم، شباهت داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا