8 نشانه آدم های سمی که به هر قیمتی باید از آن ها دوری کنید

نشانه ها آدم های سمی که به هر قیمتی باید از آن ها دوری کنید

افراد سمی یا تاکسیک، در زندگی همه ما وجود دارند. چون ما افراد زیادی در ارتباط هستیم. این افراد معمولا در ما احساس ناامنی و اظطراب به وجود می‌آورند و احساس خوبی به ما احساس خوبی نمی‌دهند، ممکن است ویژگی این افراد را نشناسیم ولی بسیار پیش آمده که از آن ها رنجیده باشیم. دوری کردن از این افراد به خودی خود می‌تواند تا حدودی استرس ها بی موردمان را کاهش دهد.افراد سمی یا تاکسیک، در زندگی همه ما وجود دارند. چون ما افراد زیادی در ارتباط هستیم. این افراد معمولا در ما احساس ناامنی و اظطراب به وجود می‌آورند و احساس خوبی به ما احساس خوبی نمی‌دهند، ممکن است ویژگی این افراد را نشناسیم ولی بسیار پیش آمده که از آن ها رنجیده باشیم. دوری کردن از این افراد به خودی خود می‌تواند تا حدودی استرس ها بی موردمان را کاهش دهد.

در ادامه به تعدادی از  ویژگی ها افراد سمی اشاره کرده ایم:

1-حسادت می‌کنند

این افراد از شکست و ناامیدی اطرافیانشان خوش‌حال می‌شوند و از موفقیت و پیشرف بقیه در هر زمینه ای ناراضی هستند، آن ها فکر می‌کنند که همواره خودشان لیاقت رسیدن به آن جایگاه را دارند و به همین خشم و ناراحتیشان باعث رنجش اطرافیان است.

2-خود‌خواه هستند

این افراد همیشه نیاز ها و خواسته ها خودشان را اولویت قرار می‌دهند و به نیازها اطرافیان توجه نمی‌کنند.ممکن است این افراد ظاهری دوست‌داشتنی و مهربان داشته باشند اما، در واقعیت این یک راه برای رسیدن به هدف ها خوشان است.

3-بدجنس هستند

افراد سمی، راه ها پیشرفت شما را همانند یک بیراهه به شما نشان می‌دهند و راه رسیدن شما به هدف را پیچیده می‌کنند. آن ها از راکد بودن شما خوش‌حال می‌شوند و دوست دارن شما همیشه در موقعیت فعلی یا پیشین خود بمانید.

4-بسیار پر ادعا هستند

ویيگی بارز افراد سمی پرادعا بودنشان است. آن ها توانایی همدردی ندارند و همیشه خود را بالاتر از دیگران می‌دانند و در هر زمینه ای خود را متخصص می‌نامند. ویژگی خود شیفته بودن یک اختلال شخصیتی است که در این گونه افراد وجود دارد.

5-دروغگو هستند

این افراد دلایل زیادی برای دروغ هایشان دارند اما، این دلایل برای بقیه اصلا قابل قبول نیست. افراد دروغگو غیر قابل اعتماد هستند از این رو سعی کنید از این افراد دوری کنید زیرا روی سبک زندگی تاثیرات منفی دارند.

6-قضاوت کننده هستند

افراد سمی همیشه حرف خود را قبول دارند و همه کس و همه چیز را با دیدگاه خود مورد قضاوت قرار می‌دهند. ممکن است در اولین برخورد شما را مورد انتقاد قرار بدهند و برای شما نظر بدهند. حتی اگر بخواهید برای آن ها توضیح دهید، فقط آن را می‌شنوند و هیچ گونه اهمیتی به گفته های شما نمی‌دهند.

7-غذر خواهی نمی‌کنند

افراد سمی فکر می‌کنند که با مغذرت خواهی غرور خود را از دست می‌دهند و اشتباه خود را نمی‌پذیرند و برای بهبود آن هیچ گونه تلاشی نمی‌کنند. قبول اشتباه برای این افراد بسیار دشوار است و اگر هم معذرت خواهی را انتخاب کنند، بعدا آن را تلافی می‌کنند.

8-لحن سمی و منفی دارند

این افراد همواره از لحن و گفتار سمی استفاده می‌کنند . هنگام صحبت با فراد سمی متوجه احساس بدی در خودتان می‌شوید و از آن گفته ها انرژی منفی می‌گیرید. این یک راهکار عالی برای تشخیص افراد سمی است.

اگر حضور این افراد سمی را در زندگی احساس می‌کنید، سریعا از آن ها دوری کنید؛ زیرا همانطور که دیدید این افراد شمارا از مسر واقعی زندگی دور کرده و به شما احساس ناکافی بودن می‌دهند.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا