9 راز زیبایی زنان اندونزی که پیری را به تاخیر می اندازد!

 

9راز زیبایی زنان اندونزی که پیری را به تاخیر می اندازد!

زیبایی زنان اندوزی همواره مورد توجه عموم  بوده است . وجوانی و زیبایی پوستشان نسبت به سنشان کاملا آشکار است .آن ها از روش های خاصی برای شادابی و جوان سازی پوستشان استفاده میکنند که در ادامه  به تعدادی از آن ها اشاره کرده ایم:

1-آرد برنج

ازترکیب آرد برنج و آب می توان به عنوان ماسک صورت و همچنین ماسک لایه بردار بدن می توان استفاده کرد.همچنین آرد برنج دارای فیبر و ویتامین B فراوان است که در جوان سازی پوست تاثیربسزایی دارد.از ترکیب آرد برنج با زنجبیل،پودرآجیل،ریشه دارچین و زرد چوبه می توان یک اسکراب طبیعی مخصوص پوست بدن درست کرد.

2-شیر بز برای حمام

استفاده از شیر بز یک روش باستانی است که زنان اندونزی از آن برای نرمی و جوانی پوست استفاده میکنند.شیر بز را به آب درون وان اضافه میکنند و برای نیم ساعت الی چهل دقیقه در آن مینشینند و بدن خود را با آن میشویند.

3-دانه پایا برای درخشندگی پوست

دانه پایا دارای آنتی اکسیدان های فراوان است که در برابر رادیکال های آزاد از پوست محافظت می کند و از چین و چروک و علایم پیری جلوگیری می کند.زنان اندونزی از دانه پایا همراه شیر یا بدون شیر استفاده میکنند و ترکیب را مستقیما به پوست خود میزنند و هم چنین دانه های پایا را خرد کرده و از ترکیب آن با آب به شکل خمیر مانندی برای درخشش موهایشان استفاده میکنند.

4-ماساژ

زنان اندونزی بر ایت باورند که ماساژ برای شادابی و جوانی پوستشان ضروری است و به همین دلیل هفته ای دوبار از ماساژ استفاده میکنند

5-جلوگیری از ترک های پوستی

زنان اندونزی از ارد برنج و ریشه زنجبیل برای جلوگیری از ترک های پوستی استفاده میکنند. این دو گیاه به بدن خاصیت ارتجاعی میبخشند وبافت کلاژن را تقویت میدهند.

6-استفاده از کرم بعد از حمام

استفاده از کِرِم بعد از حمام اثرات مضر مواد شیمیایی را کاهش میدهد از این رو زنان اندونزی برای سلامت پوست و مو خود مرتبا بعد از حمام از کِرِم استفاده میکنند.

7-ورزش و حفظ سلامت

زنان اندونزی برای شاداب ماندن پوست خود به طور مداوم ورزش میکنند.ورزش یکی از راه های تقویت سیستم خون رسانی و دمای بدن است .

8-شادی

زنان اندونزی شادی را به عنوان یکی از مهم ترین رازهای شادابی و جوانی خود دانسته اند و همیشه سعی میکنند که روحیه ی خود را حفظ کنند و خدشان را دوست دارند و پیوسته لبخند میزنند.شادی درونی آن ها باعث زیبایی بیرونی آن ها شده است .

کلام اخر

سعی کنیم زنان اندونزی را همانند یک الگو برای زیبایی و شادابی قرار دهیم .و یادمان نرود روحیه شاد و سالم در تمامی ابعاد زندگی مان همانند جوانی پوست موثر است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا