تغییر باورنکردنی چهره بهنوش بختیاری/ عکس‌های خانم بازیگر از یک سالگی تا حالا! +عکس

بهنوش بختیاری بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار عکسی از کودکی تا الان خود در اینستاگرام باعث تعجب مخاطبان شد. تغییرات چهره این بازیگر مورد توجه کاربران قرار گرفت.

عکس بهنوش بختیاری در گذر زمان

سن و اصالت بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری ۲۹ اردیبهشت ۱۳۵۴ در تهران و در یک خانواده پنج نفره با سه فرزند به دنیا آمد. مادرش خانه دار و پدرش کارخانه تولید ابزار ایمنی داشت، برادرش بهزاد و خواهرش تینوش نام است و اصالت خانوادگی ایشان بختیاری است.

ماجرای بچه دار نشدن بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری در اسفند ماه ۹۴ در برنامه سه ستار احسان علیخانی در یک گفتگوی احساسی اعلام کرد به دلایلی تا آخر عمر نمی تواند مادر شود. یکسال بعد از اینکه اعلام کرد نمی تواند باردار شود در اسفند ۱۳۹۵ خبر از قبول سرپرستی فرزندی بنام یگانه را داد. در ادامه همسرش نتوانست با او ارتباط بگیرد و در نهایت بچه به بهزیستی برگردانده شد. بهنوش بختیاری تیر ۱۳۸۶ وقتی ۳۲ ساله بود با محمدرضا آرینم ازدواج کرد.

پشیمانی بهنوش بختیاری از عمل زیبایی

این بازیگر در مورد عمل بینی‌اش می‌گوید: وقتی ۱۹ ساله و در تب و تاب جوانی بودم بینی ام را عمل کردم، آن موقع دوست داشتم بینی سر بالا داشته باشم، البته آن دوران هنوز بازیگر نبودم و الان پشیمانم.

شغل دوم خانم بختیاری چیست؟

خانم بازیگر یک سالن زیبایی بنام تیارا دارد او صاحب امتیاز مجله دیده بان می باشد و علاوه بر سهام داری برند لباس پاندورا مالک برند طلا و جواهر روجا گالری است.

حمایت بهنوش بختیاری از ترنس‌ها

خانم بختیاری می‌گوید: اگر فتوای امام خمینی (ره) نبود تغییر جنسیت صورت نمی گرفت  مساله ترنس وجود دارد و اگر درست نبود، امام خمینی فتوا نمی دادند. حمایتم از افراد ترنس را روی رضایت انجام می دهم و تا زمانی که توان دارم ادامه می دهم.

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا