خانه دوبلکس شاهرخ استخری در خارج/ سلیقه خانم بلاگر چطور است؟ +عکس

سپیده بزمی‌ پور همسر شاهرخ استخری بازیگر سینما و تلویزیون عکسی از دکوراسیون خانه خود در خارج از کشور در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد. خانه لوکس و مدرن این بازیگر بین کاربران مورد توجه قرار گرفت.

عکس خانه شاهرخ استخری در خارج از کشور

شاهرخ استخری اهل کجاست؟

شاهرخ استخری ۱۴ مهر ۱۳۵۹ در شهر تهران به دنیا آمد اما اصالتا اهل شهر باستانی استخر در استان فارس است.

شروع بازیگری شاهرخ استخری

او پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه بصورت اتفاقی با نمایش اسب ها به کارگردانی محمد رحمانیان در سال ۱۳۸۱ اولین تجربه هنری خود را بدست آورد. سپس دوره های بازیگری را در آموزشگاه کارنامه زیر نظر مهتاب نصیرپور، پیام دهکری و هدایت هاشمی در کنار ساره بیات گذارند.

شاهرخ استخری با کدام فیلم به شهرت رسید؟

نقطه عطف بازیگری او بازی در سریال دلنوازان سال ۱۳۸۸ در ۲۹ سالگی بود که در کنار او سحر قریشی هم به شهرت رسید. یکسال بعد با سریال فاصله ها اینبار کنار چهره هایی چون پندار اکبری و سوگل طهماسبی حضور موفقی را تجربه کرد.

ازدواج شاهرخ استخری

شاهرخ استخری در سال ۱۳۹۰ وقتی ۳۱ ساله بود با خانم سپده بزمی پور ازدواج کرد، این زوج اولین بار مرداد ۱۳۹۲ صاحب یک دختر بنام پناه شدند. دومین فرزند آنها باز هم یک دختر بنام نبات متولد آبان ۱۳۹۷ است.

اولین دستمزد آقای استخری در بازیگری

شاهرخ استخری می‌گوید: شاید باور نکنید ام من برای بازی در سریال پریدخت و تلخون هیچ دستمزدی دریافت نکردم، یعنی اصلا پولیم در کار نبود. اولین درآمد من از بازیگری سال ۱۳۸۷ برای بازی در سریال مثل هیچکس ماهی ۸۰۰ هزار تومان بود که سریال خوبی از آب درآمد و ۷۸ درصد بیننده داشت.

1 دیدگاه

  1. با سلام و درود فراوان خدمت شما هنرمند گرامی جناب اقای شاهرخ استخری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا