بازیگران فیلم رویای خیس پس از ۱۸سال/ عمل بینی افسانه پاکرو لو رفت! +عکس

پس از گذشت ۱۸سال از پخش فیلم رویای خیس عکس جدیدی از افسانه پاکرو و محمدرضا غفاری بازیگر سینما و تلویزیون که بازیگران این سریال بودند منتشر شده که تغییر چهره این بازیگران مورد توجه کاربران قرار گرفت. این فیلم به کارگردانی پوران درخشنده و نویسندگی شعله شریعتی و درخشنده محصول سال ۱۳۸۴ است.

عکس جدید بازیگران فیلم رویای خیس

سن و تحصیلات افسانه پاکرو

افسانه پاکرو متولد ۴ اردیبهشت ۱۳۶۲ در اهواز است. فارغ التحصیل لیسانس رشته نقاشی از دانشگاه سوره است که در کنار بازیگر نقاشی را حرفه ای دنبال می کند.

شرط عجیب افسانه پاکرو برای ازدواج

این بازیگر هنوز ازدواج نکرده و مجرد است می گوید من عاشق خواهرم هستم و یکی از دلایل ازدواج نکردم این است که نمی خواهم از خواهرم جدا شوم. مدتی شایعه شده بود او شرط کرده در صورتی ازدواج می کند که دو برادر دوقلو به خواستگاری او و خواهرش بیایند که صحت ندارد. همین شایعه او را مدت ها درگیر درخواست ازدواج از سمت دوقلوها کرده بود.

سن محمدرضا غفاری

محمدرضا غفاری متولد ۶ مرداد ۱۳۶۴ در تهران است. این بازیگر فارغ التحصیل لیسانس رشته گرافیک است که در ۲۰ سالگی با فیلم رویای خیس به اوج شهرت رسید و حالا در کنار بازیگری نیز دستی بر نقاشی دارد.

بهترین تجربه بازیگری محمدرضا غفاری

این بازیگر می‌گوید: تمام کارهایی که تابحال انجام داده‌ ام را دوست دارم اما نقشم در فیلم برف سال ۹۲ و انتهای خیابان هشتم سال ۹۰ را بیشتر مورد پسندم است. به این دلیل که نقش‌ های متفاوتی بود و فرصت این را داشتم که توانایی‌ ام را بیشتر نشان دهم.

خوانندگی محمدرضا غفاری

محمدرضا غفاری هنوز ازدواج نکرده و مجرد است، او در سال ۹۴ تیزر برنامه ماه عسل را خواند و تجربه کوتاهی هم در خوانندگی بدست آورده است.

1 دیدگاه

  1. با سلام ودرود فراوان خدمت شما هنرمندان ارجمند سر کار خانم پاکرو وجناب اقای غفاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا